Radar: “Verisure opzeggen lijkt onmogelijk”

Op 22 april 2024 heeft het consumentenprogramma Radar onderzoek gedaan naar het beveiligingsbedrijf Verisure na veelvuldige klachten over opzegproblemen. Klanten meldden dat zij het gevoel hadden dat het onmogelijk was hun contract te beëindigen. Hoewel Verisure beloofde binnen enkele weken terug te bellen om de opzegging te bevestigen, gebeurde dit vaak niet. Zelfs na maandenlang over en weer contact, waarbij het leek alsof alles geregeld was, ontvingen klanten nog steeds facturen en begon het probleem van voren af aan.

Hoe los je dit op?

Het is mogelijk om onterechte automatische incasso’s zelf terug te boeken. Houd hierbij echter rekening met enkele belangrijke punten. Voor gedetailleerde instructies, raadpleeg dit artikel van Radar.

Hoe voorkom je dit?

Bij Secures verkopen en installeren wij alarmsystemen zonder abonnement. Dit komt dus neer op een eenmalige investering om jouw woning te beveiligen. Er zijn wel opties voor een abonnement, maar dit is om het systeem online te houden via een SIM-kaart of extra ondersteuning middels een meldkamer. Met een meldkamer heb je een gespecialiseerde dienst achter je wanneer een noodsituatie zich voordoet. Bij ons zijn dit soort abonnementen optioneel en kunnen makkelijk opgezegd worden.

Kunnen wij je helpen?

Ben je benieuwd wat wij je adviseren om optimaal beveiligd te zijn, met of zonder abonnement? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Gratis verzending

Vanaf € 100 geen verzendkosten

Kopen op afstand

14 dagen bedenktijd

Product garantie

Fabrieksgarantie standaard

100% Veilig aankopen

Beveiligde betaalomgeving

DEEL WINKELWAGEN